fredag 3 februari 2012

*Ynk*

Jag har under de senaste tre dagarna haft ont i/på/vid min käke och mitt ganska så mjuka ansikte har istället blivit betydligt kantigare, åtminstone på min vänstra sida där smärtan just nu sitter. Smärtan har ibland manifesterat sig i både form av öronont och huvudvärk dessutom. Idag tog jag tjuren i hornen... och googlade runt för att se vad som skulle kunna tänkas vara fel på mig. Ungefär 99% av alla träffar sa att min spottkörtel är inflammerad (1% av dessa sa att det kan vara cancer, så det väljer jag att ignorera) och att jag ska försöka få igång salivutsöndringen genom att käka citron... Smaskens!

Undrar om det kommer att innebära att jag blir ännu surare, höhö?

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att citronen hjälper!

    SvaraRadera
  2. Mmammas lilla YnkFia! Kom hem så jag kan ta hand om dig Unge! Puss, puss, puss.....

    SvaraRadera