måndag 6 februari 2012

OrganisatörN


Jag tror jag är nåt på spåret. Efter en pytteliten ändring i inledningskapitlet i min C-uppsats så är det nu dags för att börja samla in material. Egentligen borde jag väl försöka att skriva på teoridelen, men eftersom mina böcker inte har kommit än får jag lov att överge den idéen för stunden.

Nåväl. Eftersom varenda en av mina arbeten slutar i totalt kaos på själva dokumentfronten har jag nu som mål att verkligen försöka organisera allt. Min dator kommer att fullständigt drunkna i mappar med andra ord. Här ovan syns det för tillfälligt 29 st såna. Och det är bara början. I slutändan kommer det bli totalt 290(!!!) st, om min mattesinne inte sviker mig. Jag gissar på att dessa kommer att ta mer urymme än själva filerna som ska placeras i dem.

3 kommentarer:

  1. Haha, ser ut som min dator! Eller ja, den ser inte ut så _än_ men jag har planer på att göra likadant för att lätt kunna gå tillbaka och titta om det är så att jag, efter typ nåt seminarium, kommer behöva ändra eller kontrollera något i efterhand.. Det gäller att vara förberedd ;)

    SvaraRadera
  2. Mammas duktiga KaramEllen! Puss!

    SvaraRadera