onsdag 21 september 2011

Morgonshopping

Klockan är inte ens elva och jag har redan hunnit shoppa för dryga tusenlappen(!). Jag har dock inte köpt en endaste grej till mig själv, utan det är Nisse som är boven i dramat. Fy tusan vad det är dyrt med hundhalsband och -koppel fast framför allt kläder. Nu snackar jag inte om kläder som i "åhh, kolla in den här söta lilla rosa tröjan med ett BITCH-tryck på" utan funktionella kläder såsom en vinteroverall och en regnjacka. Jag försöker generellt att undvika att sätta på honom nåt, men när det är en sisådär -20 grader eller spöregn så skulle det nog vara ännu värre om han fick lov att gå utan nånting alls på kroppen. Anyways, här nedan finns en bild på hela beställningen. Nu ska jag gå och gråta. Jag hoppas att "hundkräket" inser hur mycket jag älskar honom efter det här alltså.

1 kommentar:

  1. Snyggt! Han kommer att bli så vansinnigt söt i den där vadderade saken - liten och rund liksom! Puss / Mum

    SvaraRadera