onsdag 28 september 2011

En halvtråkig uppdatering (som vanligt)

Utöver dagens hemtentaplugg där mitt huvud har varit nedgrävd i den alltid lika... umm... "trevliga" boken Modernitetens följder så kunde jag idag äntligen hämta ut Nisses nya hundkläder. Vinteroverallen, halsbandet och kopplet satt som en smäck men tyvärr var regnjackan GIGANTISK. Jag använde dock samma mått som på vinteroverallen men tydligen så gick det inte. Jag fick inte heller med nån returblankett så imorgon så får jag höra av mig till företaget och se vad som kan göras. Regnjackan var som tur var inte så fasligt dyr (kopplet var t.o.m. dyrare) så jag dör väl inte om jag av nån anledning inte får byta/får tillbaka pengarna, men förhoppningsvis så löser det sig.

Slut på meddelandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar