onsdag 7 september 2011

Ibland måste man få slösa pengar på nåt kul

Nu när pengarna från CSN har rullat in på kontot är det inte ovanligt att de flesta unnar sig nåt, som t. ex. nåt nytt klädesplagg eller nåt ätbart som är extra smaskigt. Jag kör dock på ett lite annorlunda spår. Jag la precis en beställning på en ny bläckpatron till skrivaren samt 5 st dammsugarpåsar. Det kanske låter som en udda kombination, men eftersom de beställdes ifrån samma företag fast från två olika butiker blev hela ordern fraktfri. Jag kommer alltså inte behöva släppa mig iväg till skolan i tid och otid för att skriva ut endast ett A4 och mitt hem kommer att vara lite renare och fräschare. Win-win på det!

2 kommentarer:

  1. Du kan ju faktiskt städa medan kopiatorn jobbar med sitt! Fiffigt! / Mum

    SvaraRadera
  2. Skulle göra det om inte det var så tråkigt att städa!

    SvaraRadera