måndag 29 augusti 2011

Vill. Inte.

Om bara TRE dagar går tåget upp mot Umeå. Det finns ett ord som kan sammanfatta det jag känner just nu; Å-N-G-E-S-T. Dels för att jag inte vill att sommaruppehållet ska ta slut (när vill man det egentligen?), men mest för att det kommer dröja ända tills i jul innan jag kommer hem igen. Eftersom jag och mamma har haft så kul i sommar så känns det ju extremt tråkigt att lämna allt bakom sig, så att säga. Fan vad vi har skrattat åt allt möjligt. Om folk kunde höra oss så skulle de nog ringa psyk på direkten. Det kallar jag en bra relation!

5 kommentarer:

  1. Ångest, var ordet.. Vill inte heller att ledigheten ska ta slut =I

    SvaraRadera
  2. Ja, skulle gärna vara ledig i tre månader till...

    SvaraRadera
  3. Hear, hear.. Såg att Nisse firar hela två år idag! Hälsa och gratta ;)

    SvaraRadera
  4. Han tackar ödmjukast, haha!

    SvaraRadera
  5. JAG SAKNAR DIG! Puss, mitt lilla hjärta. / MUM

    SvaraRadera