fredag 16 mars 2012

Hälften vunnet, typ

Jag insåg precis att jag inte skrivit nåt här sen i måndags. Den här veckan har gått jävligt fort och jag kan nu meddela att C-uppsatsen just nu består utav ett färdig utkast. Notera ordet utkast. Den är L-Å-N-G-T ifrån att vara klar. Under de närmsta dagarna måste jag verkligen se till att styra upp den. Jag kan helt ärligt inte säga om jag är nöjd eller om jag ska gråta, utan min inställning är just nu att "jag kör på och ser vad som händer" och hoppas på att det ska funka. Det finns tyvärr ingen garanti att det kommer att göra det. Suck.

För att avsluta det här inlägget med en positiv grej så kan jag säga att det är jättesoligt utomhus och vi har hela 9 grader varmt. Go Umeå!

2 kommentarer:

  1. Congratz! Ändå en rätt big deal att få ned själva innehållet även om det är lite pet med korrektur och sånt kvar =) Själv har jag slutdiskussionen och lite plock på analysen kvar.. Aaaaaa, jag blir tokig på den här uppsatsen! (Känslan just nu är: "Doh!" :b)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, fast tyvärr så känns innehållet väääääldigt sådär. Har en känsla av att jag måste egentligen skriva mer på analysen och slutdiskussionen också, men å andra sidan finns det inte så mycket mer att säga om jag inte ska upprepa mig för femtioelfte gången.

      Känslan för mig just nu är nog en kombo av Doh! och Meh... blandat med oro.

      Radera