söndag 4 december 2011

Jag visste väl att suget skulle komma tillbaka

HERRJACKA!!111ettett!11!!ett
NYLONRYGGSÄCK!!!11ettett!!1ett

Idag var jag inne på ASOS för att köpa lite julklappar. Givetvis har de just nu en massiv rea vilket gjorde att ovanstående jacka och ryggsäck också åkte ner i kundvagnen. Jag har en känsla av att mamma kommer mörda mig eftersom jag inom en snar framtid måste börja flyttpacka men jag kunde inte motstå det. Jag har spanat in både en liknande jacka och ryggsäck sen typ i våras och eftersom jag behövde betala mindre än 400(!) kr för båda två så var det köpet givet liksom.

1 kommentar:

  1. Här kommer ingen att mördas - Mer för mamma att låna sen! Har förresten en 'orginalutgåva' från sådär 40-t i orangebrunt. Jackan alltså! Säg vad jag inte har!!

    SvaraRadera