torsdag 27 oktober 2011

Grön muff

Under hela dagen har jag tänkt att berätta om en extremt konstigt dröm jag hade i natt, men jag har på nåt sätt glömt bort det hela tiden. Oh well. Anyways, jag drömde nämligen om den här:
Okej jag erkänner, jag gillar att läsa om olika gitarrpedaler och så vidare, men det är väl liiiiite extremt att drömma om dem? Jag undrar om det här kan vara en effekt (höhö) av att jag har spelat grymt mycket elgitarr de senaste veckorna... Kanske det.

Eller så är det så att jag är extremt köpsugen just nu och jag cravar efter massvis med musikrelaterade grejer... Fan vad jag längtar tills jag har ett fast jobb alltså.

Jag känner att jag måste skaffa ett band snart också. Fan vad kul det skulle vara.

1 kommentar:

  1. Men hör du! Det var fan va' du svär, unge! Puss fr. MUM

    SvaraRadera