lördag 8 oktober 2011

Drama queen, yes indeed


Ledsen i ögat

Trots min extrema trötthet fick jag på morgonen hoppa på bussen för att ta mig till närmaste öppna apotek. Det var dock inte jag som behövde nåt läkemedel, utan Nisse. Hans ena öga hade under natten råkat ut för en irritation som gjorde att det såg ut som han hade klätt ut sig till Halloween med några veckor till godo. Det ska bli spännande att se huruvida jag lyckas med att pricka ögat med ögondropparna eller inte. Det här med att sitta still är inte riktigt Nisses grej.

2 kommentarer:

  1. Fast det kan inte finnas någon som lyckas se så lessen ut som du kan. Inte ens Nisse. Ska mamma blåsa? Puss på dig lilla sockersmulan! / MUM

    SvaraRadera
  2. Haha tack, I guess? Det var ju meningen att jag skulle se ledsen ut.

    SvaraRadera