torsdag 5 april 2012

Första arbetsveckan är klar


Efter nästan en veckas bloggtystnad (förutom det lilla inlägget om C-uppsatsen) tänkte jag nu berätta om hur min praktik hittills har gått. Strålande är ett ord som spontant dyker upp i min skalle. Jag har fått en mängd med olika arbetsuppgifter (bl.a. att uppdatera olika företags hemsidor och Facebook-sidor, skriva Google AdWords-annonser och utforma nyhetsbrev) och dessutom som fick jag igår genomföra mitt alldeles egna kundmöte. En bra vecka, med andra ord.

2 kommentarer:

  1. Vilken snygging! (Det är samma som jag har haft men misstänker att din inte härstammar från millenieskiftet :b) Förstår att du saknar den när du går hem från praktiken.. Bifogar en symbol för utskrift:  och önskar dig en glad påsk :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har några är på nacken men den funkar finfint ändå. :)

      Attans, kan inte se symbolen nu när jag sitter på en burk med WinXP. Får vänta tills på tisdag.

      Detsamma! :)

      Radera