söndag 1 januari 2012

Timing

Såhär till nyårsdagen tyckte tydligen vädergudarna att det var dags att ge oss lite snö. Jag vet inte om jag riktigt tycker det är en nån bra idé. Jag menar, nu är ju både jul och nyår praktiskt taget över, varför behöver snön vara här då? Tydligen ska det dessutom bli lite varmare vilket innebär att all snö bara kommer att bli en enda stor gegga. Okej, det är ju trots allt 2012 då alla envist säger att jorden ska gå under och allt vad det innebär (fast det är felaktigt, Mayakalendern säger att det är dags för en "ny början" eller nåt liknande bara), men ändå... Fast vem vet, vädergudarna kanske har lite humor trots allt?

... Eller så överanalyserar jag allt istället för att plugga, vilket jag verkligen borde göra just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar